fredag 19 maj 2017

AIIIc återförenas



Fin ställplats i väntan på fest. Hässlegårdens golfklubb. Ett utslag från stadens centrum.


Här kommer B att må bra när A är på fest.


Fika i hembygsparken. Johan, Kerstin, Pär, Margareta, Kocke (Bengt Åke), Kristina, Jan, Urban ...


... Rony,, Margareta, Madeleine, Maj-Lis ...


... Gunnel P, Gunnel B, Lennart, Monica, Cecilia och Ulla.


Monica, Margareta, Maj-Lis och Rony är på väg någonstans.


Vi återsamlas vid Linnéskolan, vårt gymnasium då, pånyttfödd grundskola idag.


Rektor Paul Szabo berättar för oss om skolan idag och dess stora ambitioner.


Vår gamla skolkorridor har byggts om och renoverats.


Klassfoto 50 år senare. Vi är lika vackra nu som då.


Lennart, researrangören, har köpt champagne åt Maj-Lis och Urban. Ett tack från oss alla för det jobb de lagt ner på återträffen.


Återigen: tack!


Mingel hos Urban i Tormestorp. Vilken perfekt dag. Pär gillade det röda vinet. Jag också ...


Många har mycket att berätta.


Kommer ni ihåg när ...?


Hässleholmarna Jan, Pär och Urban. Stiliga pojkar.


På Restaurang Elefanten. 


Rony, ensam, har fått käk ...


Alla hugger in. Det var en väldigt trevlig kväll, om jag får recensera. Några pratade jag mer med än jag gjorde under tre år i gymnasiet. Men jag är väl en annan människa än då. Hoppas jag får se er igen! Tack, alla. Särskilt Maj-Lis och Urban med fru Karin!

1 kommentar:

  1. Så kul att det fanns någon som tog initiativet till träff!

    SvaraRadera